söndag 5 september 2010

Helgens citat.

Igår var jag ute och åt frukost som sedan blev lunch med en killkompis. Vi satt och pratade en stund ( eller kan det varit så att jag pratade och han lyssnade?) och jag berättade vad som händer och lite planer framöver. Till slut säger han.

"Vet du Miss UD, när jag hör vad du berättar känner jag mig sjukt normal"

När vi hade skrattat klart så frågade jag honom om han visste om att jag hade en blogg och om det isådantfall var okej att citera honom. Och som om ni förstår så gick det an. Annars hade inlägget inte skrivits.

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Men vem vill vara normal!? *fnyser*

Märta sa...

Var det en komplimang eller en förolämpning? Man vet inte så noga med normalt folk.. ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Nilla- Hittar jag någon så säger jag till!
Märta- Normalt folk, vem vet vad de tänker och tycker? ;-)