lördag 4 september 2010

Barcelona.

Något jag inte bör missa när jag åker dit om tio dagar?

9 kommentarer:

Marie sa...

Tapas och rödvin. Sen vet jag med mig att Å & J garanterat lotsar dig runt på bästa sätt. Vi gjorde ju stan för några år sen.
Kram Marie

Solstrålen sa...

Varför inte stanna hemma i snålblåst, plus 8 grader och hällregn?

Miss Upsey Daisy sa...

Marie- Fast jag vill ju inte bli lotsad runt... Då hade jag ju inte frågat? Vill kolla själv du vet ;-)
kram
Solstrålen- Ja. Det kan du ju fundera på varför? ;-)

Tesa sa...

Gaudis grejer, allihop! Passeig de Gracia och Rambla de Catalunya för shopping, 50-tals nöjesfältet som vi själv missade. Kanske nåt museum? Och så rödvinet förstås.

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Tackar ödmjukast för tipsen :-)

Anonym sa...

Cava på någon uteservering på Plaza Reial! Och läs Carlos Ruiz Zafons böcker innan du åker, då kommer du i fin stämning!

Miss Upsey Daisy sa...

Tack anonym! Fina råd :)

Akan-Kakan sa...

Du missar nog mig för jag åker därifrån på söndag. Men jag kan ju förbereda stan lite på att du kommer. Några särskilda önskemål? Röd matta, såpbubblor, uppkorkad cava?

Miss Upsey Daisy sa...

Akan-Kakan- Gärna alltihopa?