torsdag 30 september 2010

Fem Saker Som Händer.

1. Jag har anmält mig till Göteborgsvarvet. För sjätte året i rad.
2. Stora Rensningen i lägenheten har gått av stapeln och nu letar jag och ett gäng vänner ett datum för att vi ska sälja pryttlar på Loppis. Bort ska det.
3. Sconeskväll hos mig. Försöker samla ihop fyra kompisar men att hitta ett datum när alla kan verkar vara Mission Impossible. Senaste mailet säger 19 oktober. Hoppas. UPDATE: Fungerar!
4. Åker till Luleå i oktober.
5... och så blir det Bloggträff i Stockholm.

7 kommentarer:

Solstrålen sa...

Anmält dig sex år i rad? Pyttsan! Det är väl inget. Jag har anmält mig varje år sedan 1980. Något gång i framtiden tänker jag också springa det.

Spader Madame sa...

Låter som fem bra saker! Behöver sno den där listan.

Mr Epo sa...

Gbgvarvet? Med samma strikta träningsdisciplin som Klassikern eller är det ny strategi som verkligen inkluderar träning som gäller?

Applicerade ditt gamla upplägg på Lidingöloppet. Först idag är jag någorlunda återställd:-)

Anki sa...

:-) Härlig lista!
Åh vad det låter mysigt med scones-kväll!!

Frida sa...

1. Jag har inte gjort det. Tänker inte göra det. Har annat på G ;-)
2. Åh, underbart! Sånt borde man göra oftare
3. Scones, jag måste baka scones!
4. Då lär det vara kallt!.
5.Yehooooo!!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Prova att göra scones med lite kardemumma i - sååå gott!

Säg också till när ni ska sälja på loppis - och var - jag är lite loppisbesatt och vill gärna komma :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Solstrålen- Verkar lite onödigt?
Spader- Sno på.
Mr Epo- Kul att du är kvar här. Nu ska jag träna. Det är ju marathon också..
Anki- Ska det bli.
Frida- :D
Miss E-Säger till. Vi håller på och väljer helg.