torsdag 9 september 2010

Fådda biocheckar.

Fin present i min brevlåda från rara Tess.

6 kommentarer:

Solstrålen sa...

Jaha. Det är till att ha fina vänner. Jag har då inte fått biocheckar av Tess.
Själv fick jag bara ett brev (utan biocheckar) av Jan Björklund i brevlådan
Tess - var är du?

Cecilia sa...

Och SNYGGT nagellack!

Tess sa...

Solstrålen: Jag är inte så snäll egentligen. Men "bäst före-datumet" närmade sig med stormsteg och vi har ingen SF-bio här i världens ände, så istället för att låta biljetterna förfaras så överlät jag dem till Miss UD...

Miss Upsey Daisy sa...

Solstrålen- Vännerna är fina. Jan Björklund var en snålis!
Cecila- Danke.
Tess- Schyyyy! Det låtsas vi inte om ;-)

Jenny sa...

Då fattas bara nåt bra på bio då! Häromdan ville jag gå på bio och jag lusläste programmet, men nej. Inget som lockade.

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Vi får kika på möjligheterna till hösten :)