onsdag 29 september 2010

Cliffhanger.

Fallskärmsjägaren tittar in på mitt rum och låter meddela att G:a Chefen ringt från New York och att det var bra med honom. Jag tror öppnade munnen till hälften och skulle precis fråga ifall han möjligen nämnt något om den där Marc Jacobs plånboken som jag beställt. Det hann jag aldrig göra. Fallskärmsjägaren säger i samma sekund att G:a Chefen ingalunda hade glömt av den viktiga beställningen och att han och hans fru nu skulle ge sig av och leta efter Plånboken. G:a Chefen verkade inte tycka att det var så lätt säger Fallskärmsjägaren. Varvid jag fnyser lite och säger att han ska vara glad att det inte var en ponny jag beställt. Positivt tänkande har alltid varit en av min starka sidor.

Men stay tuned för all del.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Spänningen är helt enkelt olidlig.

Hur besviken skulle du bli om han kom hem med en ponny till dig istället för en plånbok?

Erkänn att du skulle bli lite imponerad över att han lyckats få en ponny med sig på flyget.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Mina tankar skulle direkt gå till hans fru. Lyckliga kvinna som förmodligen gett upp sin sittplats på planet och nu strosar omkring in NY!

anna sa...

du kunde ju ha skickat mig ju! hade varit ett sant nöje :)

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Tänkte inte alls på det. Men tusen miljoners tack för att du hade kunnat tänka dig att göra det :)