lördag 11 september 2010

Loppisfyndat


21 kommentarer:

Hon som gick sa...

Åh nostalgi - såna tallrikar hade min mormor.

Anonym sa...

Men hallå, sånna har ju jag också loppisfyndat för nåt år sen. De är kanon! Kram Åsa

anagoesbananas. sa...

Nostalgi här med - såna tallrikar hade min mormor också! :D Godast att äta på såna som ser ut så också. Garanterat :D

Lycka sa...

Ruiz Zafon kommer att ge dig en trevlig stund!

Anonym sa...

Gillar!

Jag måste hem och kolla om inte jag har såna som assietter.
La beslag på dem när en kompis rensade ur skåp. Såna får man ju inte slänga!!!

Turtlan

Anonym sa...

Uppsala Ekeby på stämpeln på undersidan?
Mina är därifrån.


Turtlan

Anonym sa...

Jag har sådana tallrikar, underbara!
Och vad bra att du hittade Vindens skugga, nu kommer du i fin stämning till Barcelona! Hoppas att du hittar till Plaza Reial, inne i gotiska kvarteren. Sassa

sarapirat sa...

laddad inför hösten! inte för att tallrikar har någon precis höstandvändning. äppelpaj?
och vart åker du 18 h tåg?

Anki sa...

Lyckliga du som har Vindens Skugga framför dig! Önskar att jag hade läsupplevelsen kvar jag också!
Tallriken fick man pannkakor på hos mormor! :-)

Laila och Johan sa...

Vindens skugga - Topp! Har precis lyssnat på is och vatten vatten o is mellan dalarna o värmland, inte dum alls. Fina fynd!

Katarina sa...

Mycket bra kap.

Jag gillar verkligen tallrikarna.

Miss Upsey Daisy sa...

Hon som gick- De är så fina tycker jag. DIn mormor hade bra smak :)
Åsa- Har du? Jag tänkte lite på dig men kom inte ihåg vilka.För du hade fyndat koppar med.
Anabanana- Mormorstallrikar minsan.
Lycka-Det verkar så. Hört mycket om den.
Turtlan- Det står Gävle om jag inte missminner mig.
Sarapirat- En liten galen hemlis. Det är inte så spännande men jag berättar senare.
Anki- Många mormorsminnen här. Vad roligt!
Loppis- Jag fick verkligen smak på det här att springa på loppis. Det ska jag gör mycket mer.
Katarina- Tallrikarna var ett toppenfynd. Mycket nöjd :)

Miss Upsey Daisy sa...

Sassa- Jag ska leta reda på Plaza Reial i de gotiska kvarteren. Tack för tipset rara du! :)

Tears and Pearls sa...

Gillar´t! Tack för att du påminde mej om att jag ska gå på loppis snart!

Miss Upsey Daisy sa...

Tears- Tack. Jag ska också loppisfynda mer hade jag tänkt. :)

No-one sa...

Inte illa, må jag säga!

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Nöjd är jag :)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Var loppisfyndade du?

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E- På Heden.

anna sa...

fin, fin tallrik!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Älskar't