fredag 3 september 2010

Krispig morgon.

Imorse jag gick ut på promenad vid sexsnåret. Jag vill kunna säga som vanligt här men det är kanske dag tre eller fyra så kanske inte riktigt än. Luften var underbart frisk. Himlen var klarblå. Musiken i lurarna var bra! Hela jag var en glad fredagskänsla. Längre fram på vägen är det ett gäng skator som uppenbarligen äter något på vägen. Jag tänker " har ni fest eller" lite så där halvrolig för mig själv. När jag kommer fram ser jag att de kalasar på en spya.


Det här inlägget passade bättre efter lunch än innan tyckte jag.

5 kommentarer:

Solstrålen sa...

Det var inte min i alla fall. Jag är oskyldig.

Sara sa...

tack, det var vänligt av dig.

Märta sa...

Yummy! Eller inte.
I morse skrapade jag bilrutorna. Krispigt - it is!
Go helg. Ge inte skatorna något mer att kalasa på!

anna sa...

bläää... såg en gång samma sak, fast det var ett gäng gråsparvar. äcklet släppte inte på hela dagen.

Miss Upsey Daisy sa...

Solstrålen- Så bra.
Sara- Jag är fin person.
Märta- Skatorna ska inte få något av mig.
Fru A- Ett under att frukosten gick ner sedan,..