tisdag 7 september 2010

Living in a box.


Jag sovit på många mindre bekväma ställen.
* Mexiko- i en hängmatta på en strand.
* Malaysia- i en grotta med fladdermöss
* Australien- på otaliga nattbussar
* Lappland- i tält
* Otaliga nattåg genom Europa.
* Nepal- fallfärdiga hotell i bergen
* Asien- med råttor, myror och kackerlackor på rummet.
För att nämna några. Så varför ens nämna att på grund av 19 000 delegater (som tycker att det är en pigg idé att besöka Stockholm samma vecka som mig) får jag bo i ett litet rum( en kartong!!) utan fönster när jag kursar några dagar. Dramaqueen får skärpa sig.

6 kommentarer:

Peter Madison sa...

åhh...kan du inte göra en 10-i-topp lista på popband från åttiotalet? Eller låtlista går också bra. Apropå Living in a Box...:)

Katarina sa...

Du får helt enkelt lösa det genom att boka roliga aktiviteter varje kväll så att det enda du gör i kartongen är att sova.

Tankevågor sa...

Oj då! Så trist. Kollade du vandrarhemmet Af Chapman på Skeppsholmen?

Tess sa...

Spader Madame är ju ledig så hon kan väl öppna vandrarhem på sin balkong? Då ser du ut i alla fall...

;-)

LabHäxan sa...

Ojoj är det så illa.. en kartong alltså. "Nobody puts baby in a kartong"

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- Hm. Bra ide. Living in a box med Living in a box?
Katarina- Redan inbokat :D
Londongirl- Jag bor där. Ligger centralt och jag ska ändå iväg på kvällarna,
Tess- Fin ide. Jag tänkte att jag behövde bo själv för jag kommer vara snortrött..
LH- I en kartong näe!