tisdag 5 januari 2010

We salute Marc Jacobs.


16 kommentarer:

J sa...

Vilken snygging!!!

karro sa...

hello snygging! o jag tror att den passar ännu bättre på din axel än på hängaren!

Miss Upsey Daisy sa...

Hanton- Oh kärlek.
Karro- jajajmen men jag hade träningskläder på mig ;-)

Ingentingela sa...

Avis..

Linda K sa...

salyyyyy! (det är franska och betyder salut)

No-one sa...

Kärlek!! Maria kan glömma sin dröm.

Aidaho sa...

auwmaigaud!! What a beauty!

Laila och Johan sa...

Hello Marc!!

anna sa...

indeed we do. oj vad fin!

Miss Upsey Daisy sa...

Ingetingela- ;-)
LindaK- Jag ska säga det till honom!
Alexia- Maria är i skåpet!
Aidaho- Jag vet. Kärlek.
Loppis- Marc säger Hello tillbaka.
Fru A- Oooh!

Camilla sa...

ohhlalaa! vilken fining!

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Oh, kärlek!

Annie - PD sa...

Så fiiiiiiiiiiin!! :D GRATTIS!

tingeling sa...

mmm kladdkakeväska:) min baby verkar vara slut överallt tyvärr :(

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Tack för span!
Tingeling- Hoppas du hittar din kladdkaka med.

Mia sa...

Han är riktigt snygg! :-)