tisdag 19 januari 2010

Idag.


MarcJ och jag hade det inte lätt när vi skulle hem. Först hade vi varandra men lustigt nog är det bara en som bär?. Men även en träningsväska. Piece of Cake sade vi ändå. Vi tog utmaningen vidare och gick på systemet och köpte fyra flaskor vin. Check. Sedan adderade vi sex kilo kattsand. Slutligen gick vi och hämtade ut en beställning från Maria Westerlind. Jag tror det var då när tjejen bakom mig på Konsum gav mig en medlidsam blick som jag förstod att jag såg ute lite som Taikonfamiljen. Väl hemma hade jag fått ett brev från en kompis med utklipp om Kambodja. Det gjorde mig glad såklart. Katterna tyckte att kartongen var det bästa idag. Bättre blir det när man öppnat har jag lärt mig.




Slutligen. Sådär ser "Vintasch" skorna ut.

15 kommentarer:

Tankevågor sa...

Aaaw vilka fina skor! För att inte tala om KATTERNA! Vilka skönheter! :-)

Enannan sa...

Åh, vilka snygga skor! Lavly :)

Miss Upsey Daisy sa...

Londongirl- Tack. Mina fina. Katter och skor ;-)
Enannan- Först hatade de fötter. Sedan gick det bra ;-)

Laila och Johan sa...

Skorna är ju jätte fina!! (jag måste lära mig gilla skoshopping...)

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Tack :)

LabHäxan sa...

Jättefina skor.. o vad roligt att beställa på nätet och sedan hämta paket.. =)

Miss Upsey Daisy sa...

Labhäxan- Tack!

Katarina sa...

Jag gillar verkligen de där vintaschskorna, var hittade du dem?

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Bianco.. på rean. Sommarskorna kostade under 300 kr och höstskorna... 500 precis. :)

Aidaho sa...

åhh vintasch är det bästa!! är katterna vintasch också? De var såå fina!

Aidaho sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aidaho sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aidaho sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aidaho sa...

suck, min dator löpte amok. Jag ber om ursäkt.

Miss Upsey Daisy sa...

Aidaho- Katterna är unga och inte vintasch! ;-)