onsdag 27 januari 2010

Det finaste man kan göra för någon annan.

Så att ni inte tror att jag har dött kan jag berätta vilket sms som ramlade in igår. Snudd på kärlek säger jag. Snudd på.

"Goda mödrar har sina barn som bakgrundsbild på mobilen. Jag har bästa kompisen utklädd till transa, dansandes på en gay-klubb"

UPDATE:Fast utklädd till transa var jag ju inte! Jag var mer som någon som tagit klädråd av en full barbiedocka. Eller som en femåring som gått bärsärkagång i en utklädningslåda på dagis.

12 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ja -och precis hur söt som helst! PUSS!

Laila och Johan sa...

Du var helt underbar!!

anna sa...

det låter väldigt roligt, oavsett vilket!

Sincerely Johanna sa...

Bästa vänner is the shit både som bakgrundbild och i verkligheten.

Tess sa...

Jag undrar just vem som skulle ta klädråd från vem. Jag tycker att du var mycket bättre klädd än vilken barbiedocka som helst. Fast med lite löst sittande hår...

Kram!

Anonym sa...

Ja vad hände egentligen med håret där på nattkröken....hårfästet kröp liksom uppåt! :-) /Åsa

C. Meow sa...

Kvinna på glid har jag hört talas om men kvinna med HÅR på glid???

Katarina sa...

Mäh! Vi som bara var med i fantasin vill ha bilder.

Tre fotografer vill jag minnas att du sa. Noll bilder har jag sett hittills. ;-)

Det verkar iallafall ha varit ett mycket bra kalas.

No-one sa...

Vänskapskärlek är ovärderligt! :)

Märta sa...

Att höra sånt ÄR kärlek! :) Kul att allt blev lyckat!!

Fru Choklad sa...

Jag vill seeeeeeee

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Därom tvista de lärde.
Loppis- Hm... ;-)
Fru A- Det var livat värre :D
Johanna-Bästa vänner är ovärdeligt.
Tess- Detta håret.. så mycket hår liksom!!
Åsa- Det var varmt. Och långt.
Camilla- Tro inte på någon här. Det är bara förtal!!!
Katarina- Med kamera på villovägar.. men jag inväntar lite bilder.
Alexia- Visst är det.
Märta- Absolut
Fru C- Ska bara invänte bilderna.. min kamera är ju väck :-(