torsdag 21 januari 2010

Sorg.

Genom två andra bloggar jag följer hamnade jag till slut här.

13 kommentarer:

Helena sa...

Smärta...och den kommer att sitta i länge. Familjen är dock vid gott mod och kommer att resa sig. Tack för uppmärksamheten - jag vet att det värmer dem.
Kram

Padmé Amidala sa...

Tårarna rinner fortfarande nerför mina kinder.

Miss Upsey Daisy sa...

Helena- Jag blev tagen..
PA- Jag vet...

Peter Madison sa...

Mmm...det är i såna här läsningar man ska ta tillvara glädjen i allt det man har och får vara med om för plötsligt kan allt bara ryckas ifrån en...

Annie - PD sa...

Otroligt sorgligt :( Ett ansikte bakom rubrikerna berör mycket...

Speja sa...

Allt annat känns yttigt och pyttigt i jämförelse med en sådan sorg.

LabHäxan sa...

Usch!! Helt plötsligt förstår man vad det är som är viktigt i livet.. när man råkar ut för något sådant, dyrköpt erfarenhet.

J sa...

Så ofantligt sorgligt.

karro sa...

Så fruktansvärt sorgligt...

mulepul sa...

tack för länken, även om tårarna rinner nu...

Ting sa...

Det är fruktansvärt.

anna sa...

åh gode gud. sitter här med min ett-och-ett-halvt-åring i knät och gråter. varför får sådant hända?

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- Det blir så. Men ska det behöva hända saker.?
AnniePD- Ja. Ibland glömmer man det.. att det är "på riktigt"
Speja- Ja. Man ska inte klaga.
LH- Exakt.
Hanton- Blanka ögon på kontoret..
Karro- :-(
Mulepul- Ja. Det berör..
Ting- :-(
Fru A- Säg.. jag vet inte..