tisdag 5 januari 2010

Så köpte jag skor.


18 kommentarer:

K. sa...

Wow! Inte illa! Både fin väska och fina skor! Jag vill ses på fredag!

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Lovely!

Marie sa...

nice

Miss Upsey Daisy sa...

Marie- Jag blir typ tre meter!

J sa...

Ursnygga, perfa till Marc ju!

Miss Upsey Daisy sa...

Hanton- Precis. Nu ska det bara bli lite mer icke halt så :D

Spader Madame sa...

Sååå vackra saker till en vacker tjej! Nedräkning...

Ingentingela sa...

Avis x 2, varifrån kommer dessa skönheter?

Linda K sa...

man gör gärna det.

No-one sa...

Snyyyyggggaaaa!

Laila och Johan sa...

Fina!!!

yllet sa...

tjusiga!!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Gulle dig!
Ingetingela- Net a Porter och Nilsson.. 30% rea och 50% rea.
LindaK- Det gör inte ens ont.
Alexia- Jag blir bara tre meter ;-)
Loppis- :)
Yllet- Hell Yeah!

C. Meow sa...

Långa tjejer är snygga tjejer! De var så fina, blir utmärkta kompisar till Marc. Grattis till fynd :-D

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Tre meter är bara snyggt ;-)

Annie - PD sa...

Heja heja! :D Superfina!

LabHäxan sa...

Mmm kan bara hålla med övriga.. fantastiskt fina.. mycket bra!! Skor behövs alltid.

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Jag veeet!
LH- Word.