tisdag 12 januari 2010

Ankor Wat


Kambodja. Inte så strax men har varit mer ostrax.

8 kommentarer:

Lycka sa...

Mmm, precis...

Aidaho sa...

ooooh, vad roligt!!

karro sa...

o det kommer gå på ett straxstrax innan det är dax!

nillas liv på pinnen sa...

Hm, själv drar jag till Uruguay lite ostrax. Andra hållet liksom.

Camilla sa...

ankor wat inte så strax låter najs. får man haka? ;)

Tess sa...

Måste vi akta oss för landminor där också???

Jag tror att jag får min reseguide idag (eller kanske i morgon), och då tänker jag läsa att de har gjort ett krafttag och rensat bort varenda mina i hela landet...

No-one sa...

Men åååååå du har något riktigt coolt framför dig! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Lycka- :)
Aidaho- Wiiiiii!
Karro- Det blir bara mindre och mindre straxar
Nilla- Uruguay? Coolt!
Camilla- Absolut!
Tess- Rädd för det.
Alexia- Du med ju!