söndag 17 maj 2009

Så här i efterhand...

Låt oss säga att man inte tränat så intensivt det senaste två månaderna då man dels varit på semester och precis efter semestern hamnat i en högst ofrivillig dumpa-miss-ud process. Låt oss sedan säga att man efter att ha blivit dumpad hade svårt att både äta & sova normalt och att det tog ända till två dagar innan loppet innan det vände till det normala igen. Låt oss säga att man struntar i det och ändå ger sig och springer över två mil på asfalt. Till sist glömmer man bort att stretcha också.

...så det är med andra ord inte så konstigt att jag ligger i sängen och hyser en viss oro för att stiga upp och ta de första stapplande stegen mot badrummet.

16 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Min kropp skriker till mig att den hatar mig. Jag. har. ont...! Kram och Tack för igår!!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Min kropp skrattar åt mig! Tack själv. Du var toppenduktig ju!

Susanne och Pebbels sa...

Det söm inte dödar det härdar, du kommer igenom det här!

KRAM

Miss Upsey Daisy sa...

DaT- Det gör jag. Träningsvärk och jag efter långlopp/ klassikern är som ler och långhalm...

kram

Anonym sa...

Jag är så impad! Var ute och gick igår och bara det var jobbigt eftersom det var tusen grader varmt...

kraaaaaaaaaaaam

Katinka sa...

Nää, verkligen inte! Inte kostigt alls. Om jag var du skulle jag ligga kvar i sängen och una mig det efter allt detta du blivit utsatt för.

Spader Madame sa...

Du äääääger ju! Tack för helgen!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Men du klarade de där stegen och fick dig fem fina toppar och en trevlig frukost som belöning :-)

karro sa...

miss e o miss kyd hade nog lite roligt åt oss idag när vi staplade fram som små tanter! tack för en trevlig fika!

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Så varmt var det inte här..

Katinka- Hade en fikadejt..

Spader- Tack själv..

Miss E- Värt att stiga upp var det..

Karro- Det samma! Kram

Camilla sa...

du är så duktig!! kram kram

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Tack & kram

mr epo sa...

Men vänta lite Miss UD....

Har du någonsin tränat innan loppet?

Bra gjort hursomhelst.

Miss Upsey Daisy sa...

Mr Epo- Mja. Kanske inte jättemycket men mer än så här....

Evalinn sa...

Men du klarade det! :-) Grattis! :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- mmmm. Stämmer..