måndag 18 maj 2009

Nämen titta, är det inte en obstinat tonåring som gästbloggar. Kan ingen ta bort henne?


Om man själv tycker att livet inte är en dans på rosor kan man alltid gå och lägga sig och läsa om en kille som sitter fängslad i Bolivia. Det verkar det inte rocka så fett. Eller så kan man stoppa ena foten i en spann med iskallt vatten och den andra i en spann med kokade vatten. Då ska man ju ha det rätt så lagom. Ironi är en konstform, ibland är jag osäker på om jag behärskar den bara...

5 kommentarer:

Katinka sa...

Du behärskar den! Det gör du verkligen!

LabHäxan sa...

Ha ha joo det hela känns lite lättare då.. inget att gnälla över trots allt.

Anonym sa...

Jag har läst den boken. Helt okej. Bolivia verkar vara en riktig Bananrepublik, så mycket galna grejjer.

Men det där med att blanda dömda psykopater som mördat massor med de som gjort sig skyldiga till betydligt lättsammare brott har vi tyvärr också i Sverige :-( Och här handlar det inte ens om brottslingar utan flickor med självskadebeteende som får dela lokaler med den ena sjuka knäppisen efter den andra...

Tesstamente sa...

Haha, har suttit och läst igenom en massa av dina inlägg och jag kan defititivt säga att du behärskar, om inte härskar konstformen ironi:-D Precis i min smak!

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Ibland så..

Labhäxan- Fast jag gnäller ändå..

Maria- Det är rätt bra tycker jag ändå.

Tesstamente- Välkommen hit!