tisdag 12 maj 2009

Edie.



Jag hade precis lärt mig att gilla henne. Satan i gatan. Ta Ta Edie.

11 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Jag meeeed! Fan! Hon får inte dö nu ju!

Anonym sa...

Jag har bara sett säsong ett på dvd. Jag vill se meeeeeeeeeeeeer.

Den tjocke konsulten sa...

En hint om vem det är för den okunnige?

Peter Madison sa...

Hmm...jag har inte följt med desp.h.wives på ett tag nu. Ska hon dö alltså? Kanske bara är en dröm och hon dyker säkert upp igen...:)

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Desperate Housewifes.. den enda såpan jag följer..

Peter- Vet inte men jag har läst att hon vill skrivas ut..

Annie - PD sa...

Jag har ju helt missat DH... Men det verkar snaskigt som bara den...

Annie - PD sa...

Just det - är inte hon ihop med Michael "scaryfrisyren" Bolton???

Spader Madame sa...

Que? Ja, hej och hejdå då...

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Exakt! För andra gången dessutom... Du har koll :)

Spader- hejdå!

Camilla sa...

jag hoppas verkligen att hon inte dör.

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Men jag tror det..