måndag 25 maj 2009

Den nya lägenheten- fyra minuter bort.

Min närmaste vän/granne är fotograf.

8 kommentarer:

Speja sa...

Snygga foton - och fyra minuter är kort! Hoppas allt flyter på bra. Kram.

Susanne och Pebbels sa...

Men åh vad fin han var!!! Extra charmig om han är vindögd ju :) Är han kastrerad när du får honom?

Annie - PD sa...

Så FINA foton!! :)
Inspirerande.

Viveca sa...

Håller tummarna för att du ska ta dig ur det snart. Och det är ändå mitt i allt lite skönt att ha nära till den där fotografen :)
Kram.

Camilla sa...

Den där fotografen, alltså.
Hon är väldigt snäll.
Speciellt om man mutar henne med choklad.

Turtlan sa...

Oh oh oh vilka underbara bilder!

Tänk om man kunde så....
Jag får titta och lära märker jag!

Den bloggen ska jag lägga upp på min lista!

Japp!

Miss Upsey Daisy sa...

Speja- Tack. Visst är hon duktig.

DaT- Nej han är bara bebis då.

Annie- Visst är Miss KYD duktig :D

Vivaca- Tack. Det bor ytterligare tre kompisar någorlunda promenadavstånd.

Camilla- Är hon? Om man inte mutar henne då?

Turtlan- Gör det då blir hon glad.

Camilla sa...

Då förvandlas hon till Katla.