söndag 31 maj 2009

Köksstatus.

En kastull och noll stekpannor.

Houston We Have A Problem.

12 kommentarer:

Pär sa...

Mikro och Gorby's funkar. Ett tag... ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Pär- Noll micro med!

Den tjocke konsulten sa...

Hämtluckan Max´s Ullevi? Donken söderleden drivethrough? Cykel funkar på båda :)

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Ska klura på den lösningen ;-)

Speja sa...

Åh, stekpannor som har så många fina användningsområden...Den krisen måste lösas. Snart.

Miss Upsey Daisy sa...

Speja- Jag löser den krisen under veckan.. Tillsammans med diskproppskrisen och inget köksbordkrisen ( finns dock i kartong)

emve sa...

Jag diggar stekpannor. Å andra sidan är det ju bra för magen att koka maten i stället för att steka. Kanske kan vara nått? :P

Tesa sa...

Micro behövs inte (ugn och lite planering funkar fint!) men stekpanna har jag svårt att leva utan.

Annie - PD sa...

Investera i en vanlig teflon och en traktörpanna så klarar du dig :D

Anonym sa...

Stekpanna är ett utmärkt vapen OCH bra till matlagning också ;-)

Spader Madame sa...

Fnissar om båda, kanske är lika bra att vara utan -pizza?

Miss Upsey Daisy sa...

Em- Ibland behövs det stekpannor.. men koka är bättre !

Tesa- Micron får jag tillbaka 1 juli.. Finns i ettan jag hyr ut.

Annie- Såklart!

Maria- ;-)

Spader- Där sade du något!