lördag 23 augusti 2008

Om mitt liv vore en film.


7 kommentarer:

Anonym sa...

- Ni vet ju inte ens vad jag jobbar med?

- Jo. Du jobbar med data.

- VADÅ DATA!!!



Klockren.

Miss Upsey Daisy sa...

Pär- De klassiska orden. Jag lägger bara in försäkring istället så blir det samma sak...

Anonym sa...

eller "När ska du flytta hem då?" ständig fråga när man passerat kommungränsen..
En del tror fortfarande att jag "jobbar med data" eftersom jag har en dator vid mitt skrivbord :)

Turtlan sa...

Ja det är många bra ord i den filmen! Känns igen!.

Hemma.... det begreppet är intressant.
"- Så du är hemma och hälsar på?"... Nja.... hälsar på stämmer, men hemma?

Spader Madame sa...

Första julen efter att Henrik hade dött så hade min mamma köpt en rolig film för att titta på kvällen innan julafton...det var den här...

Den ömma modern sade förlåt, förlåt i varannan mening... men ibland var den ju kul...tror jag...

Annie - PD sa...

Samma här! Ibland (ofta) blir jag bara så trött... kram raring!

Miss Upsey Daisy sa...

Jerk- Enligt folk i vår by finns det ju bara "kringliggande fäbodar". Suckar.

Turtlan- Stämmer. Har inte tänkt på uttrycket faktiskt.

Spader Madame- Den har sina poäng men är också sorglig.

Annie- Skönt att veta att vi är fler iallafall :D