måndag 25 augusti 2008

I like jurister.

Just nu gillar jag jurister skarpt. Det är inte varje dag ska sägas. Men idag. Skuttade in och bad om råd i ComHem frågan. Får svaret tillbaka.
-Men om du har köpt virusskydd och säkerhetspaketet ( virusskydd + brandvägg) och de båda virusskydden inte skiljer sig åt kan man faktiskt säga att det är misslyckad leverans. De har ju knappast levererat samma produkt två gånger vilket du har betalat för.

Nu ska jag bara få tag på ComHem och berätta hur fel de har och hur rätt jag har.

7 kommentarer:

Turtlan sa...

Hi hi vilka argument Du fick hjälp med av den snälle Juristen!

Försök slå det Ni Comhemmare!

karro sa...

jurister är bra att ha ibland!

Sincerely Johanna sa...

Det där hade varit precis min tur, jag hamnar alltid i tvist med liknande bolag. Heja Miss UD och ge dem vad de tål.

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Den käre juristen är bra han. Inte bara att slänga käft med.

Karro- Visst är det så. Åt lunch med en sådan idag.

Johanna- Tack. Jag ska försöka vinna den här tvisten!

Blygisens betraktelser sa...

Fy tusan vad bra!

Håller tummarna. I bästa fall kan det också bli ett prejudikat.
Bäva månde Comhemsarna.

Fru Choklad sa...

Harkel harkel. Vi är ALLTID bra att ha...... väl.....va ?

Ge dom nu en omgång juristsvada så ska du se att det går som en dans.

Miss Upsey Daisy sa...

CIK- Jag tänkte faktistisk på dig men tänkte att det inte var så illa menat. ;-) Inte alltid jag har dansat fram med jurister... Men för långt att förklara nu.