onsdag 13 augusti 2008

Innan det är för sent.

Kvar att bocka av på listan.

  • gå på ett riktigt raveparty- After work i all ära men.
  • jobba på kibbutz- för sent nu då men skulle ha gjorts för tio år sedan.
  • resa jorden runt- hela varvet, halvmesyrer räknas inte.
  • hoppa fallskärm- den enda person jag skulle hoppa med är nog fallskärmsjägaren.
  • ha hund- jag vill ha en hund.
  • springa marathon- förutom rave det mest troliga.
  • En sexuell fantasi- som jag såklart inte skriver.

Sanningen är att det mest spännande jag har gjort idag är att färga ögonbrynen utan att ha koll på klockan.

8 kommentarer:

Turtlan sa...

Vågat om något :-)

Instämmer i punkterna, men Marathon lär det aldrig bli. Kibbutz mer troligt....

Öster eller västervarv jorden runt?

Jag har ett nästan halvt västervarv på listan utfört. Men målet är klotet runt!

Anonym sa...

Det är väl aldrig försent?! =)

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Jag har varit ner till Australien och NZ och varit till Mexiko och Costa Rica. Planen var mer att göra resan på samma gång.

Pär- Det är det inte! Så länge man inte trillat av pinnen så.

Camilla sa...

hur lång var listan från början?

Anonym sa...

Hey, färga ögonbrynen utan klocka - you're livin' on the edge!

Kibbutz har aldrig varit på min lista, men det där med att utbilda sig till nåt man tycker är kul kanske jag borde tänkt på för en sisådär 15-20 år sen...

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Lite längre. Men vissa saker kommer bara att inte hända. De har passerat bäste före datum...

Polly- Ögonbrynen är svarta... de var de visserligen innan med... Men hemligheten ligger i kortare tid helt klart.

Anonym sa...

En sån där lista vore nog alldeles för deprimerande att göra..

Miss Upsey Daisy sa...

Jerk- Icke då! Gör en!