måndag 11 augusti 2008

Miss Busy.

113 olästa mail.

Och ni då?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag höll på att dö chockdöden när jag öppnade inkorgen och såg 98 nya mail! Har inte folk haft semester, undrade jag. Men sen visade det sig att systemadministratören skickat mig typ trettio mail och informerat om att jag överskridit storleken på min mailbox. Och ytterligare ett trettiotal var automatiska rapporter som jag ändå aldrig läser.


Phu.
Men jag vill hem ändå.

Laila och Johan sa...

jag sitter och är förvirrad.. inser att jag bara har lektioner hela dagarna och är smått matt på tanken att det inte finns någon tid för planering och rättning. Nästa sommarlov kanske...;)

karro sa...

det märks att folk kommit tillbaka nu från semester! har haft tre rätt lugna jobbarveckor nu, men kl tjugo över åtta idag hade jag redan haft tio telefonsamtal...

Spader Madame sa...

Ja här finns det inte en massa mail..skolvärlden ligger mest nere under sommarlovet...men hur många möten har Spader inte haft idag? Lyckade var de allihop ,dock!!

Tesa sa...

Räknas all min spam som kom mellan lördag morgon och söndag kväll? Isåfall var det 150 i timmen...i övrigt inga nästan. :(

Missy sa...

Vad sägs om att byta jobb, behålla mailadressen och förtsta dagen på nya jobbet få mängder med mail som ska till vikarien?

Rent hypotetiskt alltså...

Blygisens betraktelser sa...

Närmare 500....

på ena mailen då.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Kollar mailen 5 miljoner ggr om dagen och har vidarebefodrat jobb,mail hem under semestern så jag skulle gissa på ca 0 nya mail när jag väl börjar.

Me is mail nerd

Camilla sa...

jag hade typ noll. undra vad det beror på? ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- 98 mail är inte heller illa. Jag hade väl 30 som var av mindre intresse och säkert 60 som var av intresse. Jag vill också hem.

Loppis- Men dit är det ju ETT år! Jag upprepar. ETT år.

Karro- Jag gillar egentligen att jobba när alla andra har semester. Man får rätt mycket gjort då.

Spader Madame- Inga möten för mig idag.. men ett morgon.

Tesa- Jag skulle verkligen döda för en ren mailbox. Men det verkar var en utopi.

Missy- Aha. Bara hypotetisk och inte på riktigt alltså.

Blygisen- FEM HUNDRA! Hur länge har du haft semester?

Miss E- Men är det inte lite skönt att börja med ren mailkorg. Jag tror inte att folk fattar hur skönt det vore....

Camilla- Jag undrar... jag undrar verkligen ;-)