söndag 17 juni 2007

Utmaning.

Utmanad av Evalinn.

Åtta fakta om mig som ni nog inte kan leva utan. Eller bara nästan leva utan.



1. Jag saltar aldrig min mat. Jag äger inte salt.

2. När jag var 6 år hade jag allvarliga tankar på att byta ut min mamma om jag fick en hamster istället.(mamma är pälsdjursallergiker).

3. Jag har bott utomlands i tre år.

4. Jag har tävlat i ponnyallsvenskan.

5. Jag har aldrig rökt en endaste cigarett.

6. Jag blev så yr/åksjuk av att se "Idioterna" på bio att jag fick lämna salongen och kräktes direkt när jag kom ut.

7. Min pappa är polis.

8. Jag måste ha ett glas vatten vid sängen när jag ska sova. Om jag behöver ta en klunk så måste det finnas där.


Jag utmanar.

Missy. Bling Bling Girl. Snygglirre. Loppanlej. Tess. Carina. Helena. Catnap.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jâ har tur på sia mi annars ha Jä vôr utmana Hâr mâ tror jâ =)

Mvh Ekesjatten

Tess sa...

Utmaningen antas, men svaren måste övervägas noga...

Miss Upsey Daisy sa...

Ekesjatten- du kan bli utmanad om du vill!!

Tess- man får fundera en stund om man vill...

Anonym sa...

jag antar utmaningen.. den publiceras under dagen förhoppningsvis!

Fru Choklad sa...

Jag ska lägga pannan i djupa veck och fundera. Utmaningen är antagen!

Miss Upsey Daisy sa...

Snygglirre- skojskoj

BlingBling- också skoj och fundera får man :-)

catnap sa...

Utmaning antagen.
Grymt impad av att du tävlat i ponnyalsvenskan!

;)

Missy sa...

Done and done

Anonym sa...

Utmaning antagen här med. Skall bara fundera ut 8 viktiga fakta.... Återkommer.

Anonym sa...

Jâ tog dâ på ord å skrev i blôggen min

http://ekesjatten.blogg.se

Miss Upsey Daisy sa...

Catnap- ponnyallsvenskan. Jajjamensan. I de lugnaste vatten vet du!

Missy- check

Fröken C- snart börjar betänketiden rinna ut.. välkommen ut ur burarna..

Mr Värmland- tackar.. tyvärr är ju värmländskan inte så flytande.. men jag tror jag tolkade dig rätt ;-)