fredag 22 juni 2007

Regn.

Det kan omöjligt regna mer än vad det gör just nu.

11 kommentarer:

Cax sa...

Det har regnat sparsamt här i inre delarna av Småland...för en gångs skull!
Men å andra sidan...det ska ju regna lite på midsommar.
Det har det ju alltid gjort! :D

Maria - FashionFame sa...

regnet ÖSER ner här i jkpg, helt otroligt. Tycker dock att regn är mysigt hihi :D Glad midsommar! Kramar /Maria

catnap sa...

Regnat här också. Men vem bryr sig när man jobbar...
Oki, tycker kanske lite lite synd om alla andra då'ra.

Du tjejen, jag tycker du verkar helvettig och jag skulle aldrig tolkat det där du skrev, vad det nu var, på annat sätt än ironi och skämt.
Tror i så fall snarare att det är min torra humor med att spela vidare på det hela som inte var helt lättförstådd. Sorry.
Fortsätt med din stil, det är ju ditt sätt och din stil och hur du lägger fram saker som vi är här för!

Hoppas din midsommarafton blev bra tillslut!

Miss Upsey Daisy sa...

Cax- Inväntar med spänning din nya blogg. Känns som du filar på något stort!

Maria- Det verkar ha regnat mer eller mindre överallt. Nåväl. Nu är det över.

Catnap-

Tack för dina ord. Jag blev nästan lite rörd. Eller fasiken heller. Jag BLEV rörd utan nästan. Det mesta jag skriver är ironiskt och ibland kan det vara svårt att veta om det tolkas på det sätt som var meningen. De som känner mig vet ju hur jag är och kan läsa inläggen på ett annat sätt. Huvudsaken känns att jag inte trampar någon på tårna. Det var väl det som jag inte visste om jag hade gjort i det fallet. Du är iallafall en välkommen besökare och det gjorde mig glad att du uppskattar min blogg.

Mary Lady Luck sa...

Sommarregn är urmysigt, jag brular gå ut på min balkong och känna på det ordentligt. Så finns ju ingen press att man ska "passa på" heller.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag gillar nog också sommarregn.. speciellt om det har varit fint väder länge är det skönt med en dag när man kan vara inne med gott samvete.

Turtlan sa...

Det ösregnade t o m i Sola stan hela dagen igår! Lika blött ute som i poolen som värdparet har där vi firade Midsommar! *L*
Men en attans kul fest blev det trots regnet. Festen blev blöt... mest av regn...sen kom poolen,....sist drycken ungefär.
Men jag är besviken på SMHI idag! Sola stan kom inte ens med på deras tio i topp lista över nederbörd i Svealand...

Kul blogg jag hittad! Kommer tillbaka!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlegirl- välkommen både hit och tillbaka får jag säga. Sola i Karlstad skiner inte alltid lärde jag mig under mina 4 år i stan.

Turtlan sa...

Stämmer så bra så men vi försöker ju hålla "skenet" uppe att den alltid gör det *L*.

Vink vink från Din "gamla hemstad"!

Miss Upsey Daisy sa...

Vinkevink!

Välkommen tillbaka när som helst.

Bloggen har alltid öppet.

Anne sa...

Vi slapp regn, men det var för kallt för att vara ute.