söndag 24 juni 2007

Söndagar.

Vissa söndagar är mer söndagar än andra.

Nu borde den här söndagen inte kännas så ultrasöndag som den faktiskt känns. Söndagar som på sätt och vis öppnar porten till den nya veckan.

Egentligen har jag inget emot måndagar. De är ofta kreativa på sitt sätt. Även om den stora högen på skrivbordet (som jag faktiskt såg idag när jag var inne för att jobba en timme) kommer att hålla mig sysselsatt en bra stund. Jag leker ibland med tanken att hiva allt i pappersåtervinningen. Det vore Feng Shui för mig men knappast för företaget. Vissa kunder skulle även de ha åsikter. Det råkar vara de som i slutändan betalar min lön så jag får väl rätta mig i ledet.

4 kommentarer:

Anne sa...

Jag håller på med fullständig rensning nu. Feng shui så det ryker om det. Det kostar för mycket att skicka sakerna till Sverige. Suck.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag gillar att inte äga många saker. Ser fram emot att slänga/sälja när jag flyttar.

Annie - PD sa...

Hahaha, visst har man lust att slänga allt i sophinken ibland. Sunda tankar tycker jag... :D

Miss Upsey Daisy sa...

Det hade varit jätteskönt. Men aningen komplicerat att göra.