tisdag 19 juni 2007

MVG

IKEA gick som en dans på rosor.


Vi är ett strålande par!

8 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Klarar man IKEA klarar man ALLT. Ni är helt klart redo för att flytta ihop! :) Jag tänker fortfarande på min utmaning. (Jag har väl blivit lite trög på gamla dar ho ho ho)

Cax sa...

Monteringen då? :D

Anne sa...

Inget popcornsätande i nya sängen. Vad blev det för säng?

Annie - PD sa...

Oh my, som sagt. Klarar ni Ikea är det grönt ;D

Miss Upsey Daisy sa...

Bling Bling- IKEA kan vara o så ljuvligt och o så stessande. Igår var det lite folk. Rätt skönt med andra ord.

Cax- Partypooper!

Anne- ingen säng köpt.. bara tittat. Vi får se.

Annie- IKEA avklarat. Är Ullared för stor utmaning? Inte för att jag varit där själv ens... :-)

Anonym sa...

Härligt! Grattis! Ert samboliv kommer nu gå som en dans på rosor (utan taggar hoppas jag för din skull)

Anonym sa...

Grattis! Då är det bara Ullared o Kärringrally kvar. Fast Ullared vete fasen om man nånsin klarar av.. Det kanske är mer ett tecken på att det har gått FÖR långt? Dvs att det är dags att separera? För ingen normal relation kan väl få ut nåt av ett ställe där man får köa IN för att kunna och handla? (förutom möjligtvis billig plastfolie och bakpapper....)

Miss Upsey Daisy sa...

Snygglirre- IKEA är testet. Vi fick MVG. Inte orolig alls :-)

Jo- Ullared känns ... hur känns det. Det får nog vänta lite..