måndag 11 juni 2007

Betyg godkänt.


Frisör får ny chans. Ny tid bokad.

11 kommentarer:

stella sweden sa...

Hmmmm....snyggt! Innovativt faktiskt!
:)

Evalinn sa...

Snyyygt! :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Stellapolaris- det mest innovativa vore väl om jag tvättade håret medYes? ;-)

Evalinn-tack! Du har jättefint hår! Självlockig?

Annie - PD sa...

Det ser så snyggt ut :)
Nu blev jag också sugen på att göra något...

Kerstin sa...

Åh, vad fint - väldigt väldigt snyggt.

Anonym sa...

Supersnyggt måste jag säga!!! Där ser du inget att oroa sig för..
Min hand är fortfarande som en klo efter Vättern, det känns väldigt konstigt!

Puman sa...

lugg är inne :)

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- du verkar ha så fint hår.. långt och tjockt! :-)

Kerstin- tackar :-) Var inne på page först men väntar lite..

Snygglirre- stackars hand.. och undrar just hur min händer kommer att kännas.. eller hela jag rättare sagt..

Puman- jag gillar lugg :-)

Laila och Johan sa...

Aaah, det ser mycket bra ut!!

Missy sa...

Vad fin du är! Men det är något som skymmer ansiktet. Knepigt.

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- nämen.. nu när du nämner det ser jag ju att kameran är ivägen.. värst så klumpigt av mig!