måndag 9 november 2009

Retorisk fråga.

Kan man ha skavsår i öronen? Ja, det kan man.

10 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Tjötiga kollegor eller dags för nya kuddar till hörlurarna? :)

Spader Madame sa...

Vi får fråga Esset. Tror han svarar ja...

C. Meow sa...

Både bildligt och bokstavligt :D

Tess sa...

Man kan få både skavsår i öronen och hål i huvudet.

Jenny sa...

Ja, gud ja.

Fru Choklad sa...

Efter att ha bott ihop med sonen i drygt tio år nu så JA för tusan. Det kan man.

LabHäxan sa...

Japp man kan ha skavsår i öronen..

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- ;-)

Miss E- Kan berätta mer vid tillfälle.

Spader- Det tror du? ;-)

Camilla- Jag visste väl det!

Tess- OM man kan. OM man kan!!

Jenny- Jag veeeet. Jätteom.

Fru C- Numera har jag slut på lyssna ;-)

Labhäxan- Word!

No-one sa...

När jag var liten brukade min mamma säga att jag pratade så mycket att hon fick eksem i öronen.

Fast eksem är ju inte samma sak som skavsår. Men jag kom bara att tänka på det.

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Först tror jag att det blir skavsår.. sedan tror jag att man får eksem om det fortsätter? ;-)