onsdag 18 november 2009

Kontoret där alla vet allt.

Duktiga Tesa har hjälpt mig med kalasinbjudan. Toppenfin är den så jag visar den för typ alla. Fallskärmsjägaren är i stockholm men det hindrar inte mig från att maila över 35-årskalasinbjudan för titt. Han är inte bjuden men jag vill ändå visa. Får svar.

Fallskärsmjägaren:
Ser ganska stiligt ut.
Får man se foton på galadeltagarna och deras outfit efteråt tro ?


Miss UD:
Man får. Men jag kan berätta redan nu vad jag tänkt att ha på mig.
Paljettklänning.
Guldperuk.
Lösögonfransar.
Lösnaglar.
Höga klackar. Det kan jag inte gå i men ändå.
Guldstrumpbyxor.
Låter det inte fint så säg!


PS. Jag ska se till att det tas kort tidigt på kvällen. Jag misstänker starkt att det kommer ramla av saker allteftersom.

UPDATE: Det är alltså glitter, glamour och guldtema... annars spökar jag inte ut mig så..

17 kommentarer:

Aidaho sa...

det är då du skickar över ett kort på Björn Ranelid i röda kostymen.

Aidaho sa...

hahaha nu blev ju det där konstigt, jag menade ju inte att det var du som var BJÖRN utan att han var en del av gästlistan..

Miss Upsey Daisy sa...

Aidaho- Råkade klicka iväg inlägget innan det var klart bara.. inte lätt för dig! ;-)

LabHäxan sa...

Det ska alltså firas med Stil..

Spader Madame sa...

Låter underbart ju. "...det kommer ramla av saker allteftersom"! Är det många killar bjudna?

Miss Upsey Daisy sa...

LH- Mja.Det ska vara mycket!

Spader- Inte så. Tänker lösnaglar och ögonfransar på sniskan..

karro sa...

låter riktigt glammigt!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- :D

Laila och Johan sa...

paljett klänning... Wow!

Tesa sa...

Jag diggar temat! Och kameran ska med... och massor av blixt, hej vad det ska gnistra och glimma! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Måste bara hitta denna klänning..

Tesa- Discolampa finnes tror jag :D

No-one sa...

Tack för Update. Blev lite orolig där ett tag.

Den tjocke konsulten sa...

Paljettklänning låter som 100% party!

Jo sa...

Bra tema! :)

Fru Choklad sa...

Låter underbart! Mer guld åt folket. Det där med ramla av saker allt eftersom låter ju som det finns ett potentiellt striptease-tema också ;)

Anne sa...

mer guld och glitter till folket säger jag. Jag använder min blonda peruk så fort jag får tillfälle. Have fun!

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Kan jag tänka mig.

DTK- Ska bara köpa den först!

Jo- Hoppas du kan komma bara.

Fru C- Har ska då rakt inte strippas!

Anne- Såklart det ska jag!