tisdag 17 november 2009

Psst.

Kolla höger!

14 kommentarer:

Tesa sa...

Jag tycker så här:
1. Sök adoptionsrättigheter

2. Under tiden du väntar på det (sånt tar tid) åker du till Afrika lite kortare tid än ett år.

3. När du kommer hem köper du en hälften så dyr lägenhet (du har ju fått pengar över nu när du inte är borta så länge) och flyttar in där med nya bebisen.

4. Och sen letar du rätt på Mr. Right och lämnar storstadslivet för rymmande får på landet.

1, 3 och 4 kan med fördel flyttas runt om det känns bättre att vara två med barn!

Varför välja när man kan få allt? :)

Miss Upsey Daisy sa...

Men mitt rockband då? När startar jag mitt rockband?

Tesa sa...

I Afrika såklart! Vart trodde du musiken skapades? ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Smart. Jag spelar lite rock i Afrika i ett halvår.!

Sincerely Johanna sa...

Jag valde alternativ 1. Men det var ren projicering. Jag får inget ordning på mitt liv och då skulle ett år i Afrika vara så skönt. Säg till om vi ska åka ihop ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Bär det av till Afrika hojtar jag till.

tingeling sa...

jag trodde att du redan hade ett rockband. med tanke på din profilbild menar jag. annars tror jag på afrika. du kan ju ha en bondgård dær och adoptera massa barn som kan jobba på fælten.

Tess sa...

Jag hade röstat på Afrika om det hade gällt typ ett par tre veckor.

Så jag valde rockbandet istället. Ni kan spela musik som typ Simple Plan eller Green Day, i så fall kommer jag på era konserter. Fast Winnerbäck är också okej. Speciellt den här nya skivan.

karro sa...

Afrika! Då får man ju ett ypperligt tillfälle att åka ner o hälsa på!

Den tjocke konsulten sa...

Grymt disparata alternativ, jag håller med majoriteten, starta ett rockband medans du funderar på vad som egentligen är viktigast.

Turtlan sa...

Du... jag röstade på Afrika. Inte för att jag vill bli av med Miss UD utan för den del Afrika jag har fått besöka var så underbart härligt och jag vill så gärna åka dit igen!!!

Därför tycker jag att Du skulle åka dit också.
Men på ett villkor: Det ska finnas datoruppkoppling så Du kan blogga från savannen eller var Du hamnar.

Men visst, ett rockband är ju hippt också.

Turtlan

Miss Upsey Daisy sa...

Tingeling- Smart du är. Rakt av smart!

Tess- Det verkar bli ett rockband av det hela... Får börja med att lära mig något lämpligt instrument.

DTK- De verkliga alternativen kan man inte skriva ut...

Karro- Just det!

Turtlan- Jag klurar.kram!

Ingentingela sa...

Jag anmäler mig, vill gärna provspela för att bli basist i rockbandet! Sen drar vi in lite schyssta pengar, då fixar sig resten.

Miss Upsey Daisy sa...

Ingetingela- Precis. En lägenhet för trettiotolv miljoner i stan och en bondgård på landet!