fredag 20 november 2009

Helgens Agenda.

Vad gör man en enkel helg i november? Man kan ta det soft och...

.. när jobbet är slut börja med att möta upp med en mammaledig kollega som också är en fin vän. Man kan ta en latte & en lyxig smörgås och viska hemligheter om livet. Sedan går man hem och klappar sina katt-bos lite extra. De har blivit försummade i veckan. På lördagskvällen har man en dejt med självaste Odd Molly och vår plan består av både mat & bio. Söndagens första aktivetet är att agera fotomodell för Missy. Söndagens andra aktivetet är att besöka sin arbetsplats och beta undan några högar. Är man riktigt snabb & duktig kan man få ett glas vin när det hela är över. Sådana är reglerna och jag följer dem.


Så undrar jag såklart vad ni tänkte hitta på?

14 kommentarer:

karro sa...

trevliga helgplaner! jag ska till götet nästa helg om du har lust att ta en fika!?

anagoesbananas. sa...

är det i götet allt händer nästa helg? isåfall har jag ju bokat in det här bra ;D låter som en härlig helg, alldeles perfekt mysig <3

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Jag är i Oslo tyvärr.. :-(

Anabanana- En soft helg blri det.

LabHäxan sa...

Det blir konsert på söndag Mozart-Requiem, det är det enda som är inplanerat. Jag är inte orolig.. vi brukar kunna fylla helgerna otroligt bra. Sova hade inte varit fel..

karro sa...

synd!

Jo sa...

Så lite som möjligt skulle man väl kunna sammanfatta det hela... :)

Padmé Amidala sa...

Vilka bra regler, jag förstår att du följer dem.

Planen för helgen är att ta det lugnt först och främst. Kanske gå till simhallen med sonen, åka och ta en fika hos en vän. Typ sånt.

Men man vet ju aldrig. ;P

Det är bra med mig, är lite trött, men hey, det är fredag!

Hur mår du?

C. Meow sa...

Imorgon blir en hunddag med fotografering och fika med vänner. Söndag långpromenad och umgås med pappsen. Ska bli skönt att få komma ut i ljuset och friska luften, kanske jag blir lite piggare.

Den tjocke konsulten sa...

Managera världens sötaste chihuahua

Sincerely Johanna sa...

Åker hem till mamma över helgen och vilar upp mig det är vad jag ska göra. Trevlig helg.

ps. ses vi när jag kommer ner till götet i december? ds.

Tankevågor sa...

Idag på min lediga fredag blev det lunch med maken och sen afternoon tea med en kompis på trevlig lokal i Stockholm.
I morgon blir det en tur ut i skärgården och till ön över dagen.
Sen på söndag hoppas jag på att få gosa lite med lilla barnbarnet.

Ha det gott i helgen!
Kram

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

HÄLSA PER! Jag ska njuta av gårdagens Birro dos hela helgen...svårsmält! Kram!

Fegisen P. sa...

Jag är mkt upptagen med: http://fegis.blogspot.com/2009/11/soffhanger.html
den här helgen. and it is good.

Miss Upsey Daisy sa...

LH- Konserter är fint. Vill gå mer på sådant ...

Karro- Jag vet!

Jo- Bra inställning :D

PA- Det är fint med mig. Lite väl mycket men jag försöker ta det lilla lugna..

Camilla- Frisk luft är en lisa för själen :D

DTK- Åh! Jag skulle också vilja vara hundvakt.

Johanna- Vi ses då :D

London- Vilken bra agenda. Den bästa!

Oroshjärta- Det var inte riktigt Per men nästan ;-)

Fröken P- Får kika :D