torsdag 19 november 2009

Inläggs som aldrig skrivs kan med fördel viskas i någons öra. Inte samma sak men bra nära.

Ibland har man världens roligaste blogginlägg på tungan. Men man kan bara inte skriva det eftersom vissa saker inte ska avhandlas här i cyberspace. Men se då kan man lika gärna berätta inlägget live, skratta lite åt det för man är ju nöjd med det där är man och sedan tillägga lite halvkäckt att "det där hade varit ett skitbra blogginlägg, det förstår du väl?". Så gör iallafall jag.

9 kommentarer:

Annie - PD sa...

hela tiden (så många roliga saker som händer mig nu när jag sitter och ammar i en soffa 24/7 ;))'

Och nu har jag röstat. Gissa på vad?! :D

Laila och Johan sa...

absolut. Jag bloggar ju inte om allt du säger, kära du... ;)

Padmé Amidala sa...

NYFIKEN!!!! :-)

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

viska i mitt!

Den tjocke konsulten sa...

Det är väl en bra uppdelning, blogga om mycket men inte allt.

Jenny sa...

Ja men skoja att jag haft en sån grej de senaste veckorna. Alla i verkligheten har fått höra!

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- det händer ju varje dag mer eller mindre :D

Loppis- Gud förbjude!!!

PA- Inte så spännande men tillhör den privata sfären...

OH- :D

DTK- Jag har dragit mina linjer..

Jenny- Så är det :)

Spader Madame sa...

Händer ofta. Oftare nu med ett Ess på handen. Han får höra, och Loppan ibland.

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Loppis får höra mycket.