torsdag 19 november 2009

Kontorsliv med en tvist.

Samtal mellan mig och min chef.

- Miss UD, hör du också kyrkomusik? Eller är det bara i mitt huvud?
- Det är bara i ditt huvud. Jag bryr mig inte om vad rösterna i ditt huvud säger.
- Inte?
- Jo, om rösterna säger åt dig att döda. Då bryr jag mig. Men bara då. Kyrkomusiken får du ha ifred.

Nu till frågan. Vad tror ni hände sedan?

1. Ingenting. Jag packade ihop mina saker och gick hem.
x. Fallskärmsjägaren återvände med en brevsprättare, härmade en robot och väste "döda-döda."
2. Kyrkomusiken hördes också på min radio.

UPDATE: X såklart och jag skrattade så jag nästan trillade av stolen.

11 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Hahaha jag tror på X

anagoesbananas. sa...

Hm. Jag är tråkig och tror på 2 ;P

Plastfarfar sa...

Kryss.

Miss Upsey Daisy sa...

Frk S- :D

Anabanana- Det mest logiska alternativet.

Plastfarfar- Skulle man kunna tro.

Sincerely Johanna sa...

X och så fällde han ut sina vampyrtänder.

Tess sa...

X så klart! Vi känner väl Fallskärmsjägaren rätt bra vid det här laget...?

Spader Madame sa...

X så klart, litet roligt ska man ha- at the office!

Fru Choklad sa...

Jag hoppas på X det låter helt klart roligast.

No-one sa...

X!

LabHäxan sa...

Nej jag tror på 2.. =)

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Det var det som fattades!

Tess- Man gör väl det! ;-)

Spader- Right on!

Fru Choklad- Såklart.

Alexia- :D

LH- felfelfelfel