lördag 7 november 2009

Från klarhet till klarhet.

Det är först när ens näsa är totalt igentäppt på grund av knasig allergi som jag inser hur mycket jag gillar att andas. Vidare är det när man använt sig av tjugotalet servetter under dagen på stan som man inser att det är skillnad på att snyta sig med mjuka näsdukar och att servetter faktiskt är hårda. Det syns under näsan numera. Jag har varit snyggare än så här det har jag varit.

Kanske man ska festa till det med en allergitablett ? Det är ju ändå lördag menar jag . Nått skoj ska man väl ändå ha.

3 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vad är du allergisk mot? Vet du att det finns extra mjuka pappersnäsdukar nuförtiden? Jag köpte några och det är faktiskt skillnad.

Miss Upsey Daisy sa...

Londongirl- Katterna tror jag. Men det kommer och går .. Ibland inget på flera flera månader. Lite märkligt är det för när de slår till r det bara pang.

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Man förstår det när man inte kan ;D