torsdag 26 november 2009

Mindre än en månad kvar.

Hej Folket!

Vad önskar ni er i julklapp?

7 kommentarer:

karro sa...

bara väldigt tråkigt vuxna saker....som en skaljacka, bunkar till köket.... fast en kamera hade inte varit dumt!

yllet sa...

http://bokyllet.blogspot.com/2009/11/august-eller-inte-august.html

:)
Och nån musikvariant för köket!!!

Turtlan sa...

Arbetshandskar ha vid båtjobb och resten av klapparna kan vara en superb överraskning.

Ungefär så!

Sincerely Johanna sa...

En mini-dator eller en resa när min examen är klar.

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Jag önskar mig en kamera.. en liten kamera att ta med ut och så.

Yllet- Tar en kik.

Turtlan- Överraskningar är fint.

Johanna- Toppenval!

Fru Choklad sa...

Ok jag skulle kunna kläcka ur mig en hel del nu, men ska jag vara helt ärlig så är det bara en sak jag behöver...... nej två.... SÖMN och ett nytt JOBB.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Kan instämma...