måndag 22 december 2008

Tonåring igen.

Igår låg jag med laptopen i sängen och såg ytterligare ett Sex & City avsnitt. Klockan var nog närmare ett innan jag släckte. Imorse vaknade jag halv sex och drog igång ytterligare ett avsnitt och när det var slut läste jag ett kapitel i Pappersväggar. Beslöt mig för att somna om vaknade inte förrän halv elva. Gick ner i köket och gjorde mig frukost vilken jag åt framför datorn. Hela dagen har jag växlat mellan dator, sex & city boxen samt min bok. Det går på ett kick att förvandla sig från 34 år till 14 år. Man märker det nästan inte själv.

12 kommentarer:

Susanne och Pebbels sa...

Du gör precis som jag :-) Jag har sett filmen på bio tre gånger och sträck-kollar på avnsitten i sängen. Tur att det finns laptops! :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Dark and twisted- Exakt. Det är toppen att ligga och titta mol alena. Jag har bara säsong fem men ska köpa de andra inom kort.

Anonym sa...

Å, vad härligt. Alla gott är tre ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- visst är det så.

Sincerely Johanna sa...

Haha där har du mig i ett nötskal och jag är 22.

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Du ser. Snart ska jag lämna hemmet och träffa lite barndomsvänner iallafall.

No-one sa...

Låter grymt skönt!

Jo sa...

Låter som ett utmärkt sätt att tillbringa dagen på! :) Jag har plockat kottar och mossa. Jag gick med andra ord från 33 till 63 istället. Imorgon ska jag vara 10 år och bara äta godis och spela spel hela dagen :D

C. Meow sa...

Ha, ha - man behöver inte mer än träda in i flickrummet så blir det automatisk föryngring :D

Mikaela sa...

då är jag inte ensam! Har kört sex and the city maraton nu ett tag. säsong 1 - 6:)

Äntligen har jag hittat tillbaka till din blogg igen med:)
God jul på dig fresten!!

//Mikaela

Enannan sa...

Åh, vad härligt det låter! Lata dig lite åt mig med är du bussig :D

Miss Upsey Daisy sa...

Pixlexia- Det har det varit också. Man behöver det ibland.

Jo- Du kan växla snabbt minsan :D

Camilla- Visst är det så? Jag skalade raskt av 20 år på min ålder...

Mikaela- God jul tillbaka.. kul att följa dina hästar ..

Enannan- Självklart.