onsdag 3 december 2008

Dejt.


En dejt med den här killen är redan nu inbokad för jullovet.

15 kommentarer:

Camilla sa...

fining!

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Visst är han!

Jo sa...

Sicken goding! (Säger jag som är rädd för hästar, men han är ju bara på bild...)

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Vi är kompisar och han är bara en liten islänning...

Enannan sa...

Vad mysigt! Dejt på krogen eller en romantisk slädtur?

Tess sa...

Nog för att jag äger ett par slädar, men dom är lite för tunga för honom så det får nog bli en dejt på krogen för Miss UD och Kråkan...

En liten varning bara; Kråkan behöver inga promille alls i kroppen för att bli närgången och vilja gosa.

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Jag tror det är en dubbeldejt ! Fast det är två flickor som ska med....

Tess- Jag och Kråkan får se lite vad vi gör. Gillar han bio?

Laila och Johan sa...

Nu snackar vi dejt, inte en skurk så långt ögat når.. ;) Har aldrig ridit islänning, skam är vad det är!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Jag har bara ridit Kråkan och någon annan islänning. Är inte så van heller..

C. Meow sa...

Vilken sötis. Det där kommer bli en väldigt lyckad dejt tror jag

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Vi brukar ses på loven jag och Stráukur.

C. Meow sa...

Nu blev jag litet sotis ...

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- :-D

Anonym sa...

Lyllos. Att rida är det bästa som finns!

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Det är kul. Var väldigt aktaiv förut.