måndag 8 december 2008

Det var bara det.

Idag ämnar jag att jobba häcken av mig.

12 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Det tänker jag också göra..det är liksom tanken varje dag. Ofta spricker den..

Spader Madame sa...

Det tänker inte jag göra -ska drömma om fredag -YUP! Så får det bli...

Tess sa...

Det skulle jag också vilja göra, men det stupar hela tiden på att jag inte vet hur...

karro sa...

samma här

Peace in mind sa...

Oj vilken aktivitet här...
hos mig - NOT:)

emster sa...

But why?

Annie - PD sa...

Heja heja :D Visa alla var skåpet ska stå!

j sa...

det låter som en bra idé! hoppas att du har en sjukt produktiv måndag.

Enannan sa...

Du är bra duktig du! Go, go, go... Snart är julledigheten här ;)

C. Meow sa...

Hoppas du får en låååång julledighet :D

Aidaho sa...

du också..gjort mitt bästa på min kant i alla fall.

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Ibland spricker det ibland inte...

Spader- Också en bra plan!

Tess- Det ÄR svårt.

Karro- hej partner!

PIM- Håll i dig!

Emster- För att man har mycket att göra!

Annie- YES!

Josefin- Och onsdag :D

Enannan- Som jag längtar....

Camilla- En vecka. Det är länge...

Aidaho- Vad bra!