tisdag 30 december 2008

Note to Self- köp hudlotion.


9 kommentarer:

Polly sa...

Så där ser mina hälar ut.

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- och jag kommer gå sönder snart.

Blygisens betraktelser sa...

Och min biotherm body lotion modell pumpflaska börjar ta slut. Vad skulle man göra utan den undrar jag.

Nyduschad som jag är, kände jag hur det verkligen stramade till på kinderna när jag såg din bild och läste inlägget. hua!

Eller- kan det vara tabletten, tro ;-)

Anonym sa...

bodybutter

Miss Upsey Daisy sa...

BB- Speciellt på vintern är det extra känsligt..

Maria- Ska bli!!

C. Meow sa...

Så där känns hela jag, skulle vilja lägga mig i ett bad med olivolja.

No-one sa...

Presis så känns det så här års.

No-one sa...

Och precis stavas med "c" och inget annat.

Susanne och Pebbels sa...

Den här "post-it" lappen lär du (eller vi) inte missa ;)