fredag 26 december 2008

I have a dream.

Inatt drömde jag om LindaK. Jag ögnade igenom hennes blogg sent igår kväll så det var nog därför. Sedan drömde jag om att jag var i Nigeria. Det var inte speciellt trevligt för jag vill minnas att någon ville döda mig. Men när jag vaknade imorse tänkte jag till och undrade om det var ett tecken att nästa tur borde gå dit. Man vet aldrig. Så jag kollade på Lonely Planets hemsida och de var inte så anti ändå. ...and yet, for the traveller, it can seem like the friendliest and most welcoming country in western Africa. Tack ändå Lonely Planet men det finns andra mer passande alternativ som befinner sig mellan att campa i Borås och att åka till Nigeria.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahah- jag Har faktiskt campat i Borås fast säg det inte till nån ;-)

Linda K sa...

var jag också i nigeria? inte var det väl jag som ville döda dig?!

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- oh Jesus!

LindaK- Du var precis innan. Det var en mörk man med rastaflätor!