onsdag 3 december 2008

Igår var en annan dag.

Det bästa med att ordna fester är att man själv kan bestämma hur det ska vara. Igår var det inte dresscode inför julfesten men idag är det. Har man två dagar på hela året man kan får sina kollegor att dansa efter sin pipa så ska de nyttjas till max.

Vill meddela att det härmed uppkommit en dresscode inför nästa veckas festligheter. Äpplet faller inte så långt från trädet varvid dresscoden lämpar sig som amerikansk sådan. Ett vinnande koncept torde vara

boots
rutig skjorta
jeans
scarf

men låt för all del fantasin flöda fritt!
Väl mött!
Frågor på det?
......


7 kommentarer:

emve sa...

Helt rätt! Lagom mycket valfrihet är bäst.

Anonym sa...

Bra. Lägg till blåtonat hår också ;-)

Spader Madame sa...

OK! Kom och hämta något hos Spader! KRAM!! Du behöver inte byta om!

Anonym sa...

Jag kan riktigt höra hur oxsvanspiskan viner...

Anonym sa...

Well, glöm inte Stetson-hatte... Och för all del, en 150kg fat-suit också. Ingår i varje amerikansk garderob..

Kanalisera sa...

Lite linedance på det och festen är biff. Squaredance funkar också. Jag är inte den som är den.

Miss Upsey Daisy sa...

Em- Lite valfrihet. Lite får jag bestämma ;-)

Maria- Jag ska försöka få herrarna att blåtona håret. Då krävs en hel del våld.

Spader- Hämtat. Söta du!

Mr Epo- Jag skulle bli en sjusärdeles chef!

Ashpool- Antecknat. Man kan verkligen driva det här hur långt man vill!

Kanalisera- Här ska dansas! You bet!