tisdag 23 december 2008

Något helt annat- En filofaxjunkie filosoferar.

Inför 2009 råkade jag beställa fel till filofaxen. Nu har jag två veckor per uppslag istället för en. Det är faktiskt grymt förvirrande. Ett tag tänkte jag byta men så tänkte jag ett varv extra och kom på att det kanske är nyttigt för mig. 2009 kanske blir det året jag inte bokar upp mig så väldigt mycket? Det finns ju inte lika mycket plats att skriva som innan när jag hade en vecka per uppslag....? Mindre plats kanske ger mindre uppbokat?

8 kommentarer:

Annie - PD sa...

haha :D Bra tanke. Jag valde två dagar på ett uppslag, var ska detta sluta?! ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Jesus. Jag försöker bara släta över mitt eget misstag ;D

Anonym sa...

Jag köpte också fel i fjol men år 2009 blir det rätt, dvs ett uppslag per vecka!

emster sa...

Ja, perfekt ju. Du bara: Nä mina tre rader i filon är redan skrivna på. Hade varit jättekul verkligen... Men... Nu går det ju inte. Jaja. Another time.

Eller hur?

Camilla sa...

oh herregud. jag har inte ens nån filo än. jag kommer alltså inte att vara ett endaste dugg uppbokad. va trist! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Man är verkligen van med sin grej!

Emster- Kan fungera eller? Jag är hoppfull! ;D

Camilla- Ingen filo människa! Hur klarar du dig ;D

Camilla sa...

det gör jag inte. tror det är mammaledigheten som gör att jag inte inhandlat någon än. men det kommer. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Men det är skönt att du kan göra så.. vore nyttigt för mig med :D