fredag 13 juni 2008

Simon says.

När någon från Göteborgskontoret aka lanthandeln förflyttar sig till den stora staden Stockholm ska denne minst en s.k kändis per dag. Dock kan nya regler dyka upp när man minst anar det ifall någon är långsint över vissa uteblivna kändispoäng. Bara därför och just därför får Fallskärmsjägaren svar på tal i sitt sms angående Fredrik Lindstöm och Tina Törner.

Enligt nya regler från första juni utfaller inga sk kändispoäng på måndagar.

Mitt sms som bara innehöll orden Kristina Lugn fick inget svar alls. Det är bara mig berättigat att vara långsint.

7 kommentarer:

C. Meow sa...

Skönt att läsa att någon mer blir lite ivrig att spana på kändisar. Tyvärr är det ju så svårt att komma ihåg namn så det blir lite förvirrat :D

Annie - PD sa...

Kristina Lugn är cool. Och lugn :D

stella sweden sa...

Jag ser elva (kanske mer) kändisar varje dag...men då måndagar inte räknas så blir det ju bara elva gånger sex...o det är inte mycket de!

Peter Madison sa...

åhå...så du sms:ar också iväg kändisar!

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Jag är bara så dålig att SEE kändisarna. Ibland snubblar jag nästan på dem innan.

Annie- Värt ett poäng helt klart!

Stella- Elva! Elva! Jesus! Elva.
Beräääääätta!

Peter- mmm. När man tävlar så.

stella sweden sa...

Jesus o amen..jag jobbar på en kulturmötesplats där de bla spelar Shakespear varje sommar o en massa skådisar härjar o repeterar varje dag...men jag minns inte namnen på alla...bara hejar lite...nick, nick..hej, hej..fint väder idag va?
Va är det för mat de bjuder på idag?
Men visst är de kändisar om de är skådisar?
En del är väääldigt snygga! Joda!
Så fort jag får tiiid så ska jag kolla upp vad de heter...men i år ger de Revisorn av Gogool...inte Shakespear...

Miss Upsey Daisy sa...

Stella- Jag kommer dit och hälsar på dig. Det gör jag. Som ett skott.
Försök och håll kvar de snyggaste. Kanske du kan låsa in dem eller så?