måndag 30 juni 2008

Kebnekaise


Hit ska jag om några veckor med några fellow bloggare.

14 kommentarer:

C. Meow sa...

Åh vad roligt. Två tips - Mygga är bästa myggmedlet och Aloe vera får myggbetten att sluta klia :)

Har du kollat så du har täckning, vill ha bloggrapporter.

j sa...

nejmen, vad himla häftigt!

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Mygga finns i ägo och Aloe vera får inköpas. Får kolla om de finns täckning eller ej..

Josefine- Blir bra!

Linda K sa...

kan man blogga där uppe?

Missy sa...

Hur vågar man göra något sånt? Heeelt obegripligt ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

LinaK- Jodå. På toppen finns internet och Marc Jacobsshop allt!

Missy- Moahahaha!

C. Meow sa...

Ska ni gå dagsturer eller vandra och tälta?

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Allt tror jag. Planen är .. under uppbyggnad skulle man kunna säga :D

Annie - PD sa...

Kommer bli så nice för er (och myggen, höhö) :)
Förväntar mig många bilder och uppdateringar när ni kommit hem!

Jo sa...

Jag läste i någon tiding att någon träffade en man just däruppe på toppen.. :) Hon kom dit med sin familj och han stod redan på toppen och var nöjd med att ha kommit dit, och så såg de på varandra.. Nu kommer jag inte ihåg om förhållandet höll, men dte verkar vara ett väldigt rart sätt att träffas på! :)

Ang myggmedel, så köpte jag "klådfix" sist jag var uppåt myggtrakterna. Ett helt oslagbart "sluta-klia-medel"! Rekommenderas varmt!

Ni kommer få det så himla gott, ni brudar däruppe! :)

Kerstin sa...

Äre sant?!? Jag ska nästan dit - jag ska till Sarek...

Fru Choklad sa...

Ah du är en sann djurvän som ska bjuda myggorna på fest!

Sincerely Johanna sa...

Wow vilka bergsbestigare ni är. Ta med er myggmedel. Och skavsårsplåster.

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Det ska det bli. Eftersom vi är tre bloggare + 1 kanske det blir inlägg? ( och vi är alla med på din länk-lista :)

Jo- Där ser man. Kärlek kan alltså spira när man är där upp skitig och trött! Klådfix ska läggas på minnet.

Kerstin- Mycket sant! Undrar om vi är där samtidigt.

Choklad- Min kropp är till förfogande. NOT. Men vad kan man välja på?

Johanna- Check på det!