onsdag 13 februari 2008

Det var det dar med namn.

I NY sag jag en svensk fotomodell. Eller mojligtvis var det hon. Ratt lik var hon iallafall. Om man blundade med ett oga. Mailade fallskarmjagaren och yrkade pa kandispoang ( jag ar fran landet gott folk) vilket inte var helt bara. Svaret kom i sann kontorsanda.

"Kändis" kallas just "kändis" för att de är kända."Inte okända anonyma utan namn.Du har just spottat en "okändis"Hur iskallt är det då ?

Tror hon heter Caroline? Blond tjej med lite fraknar? Tror hon har gjort nagot for Hugo Boss?

Nagon?

5 kommentarer:

Lisa sa...

Du tänker så klart på Caroline Winberg. Sjukt snygg!! Jätteblond med fräknar, just det.

Linda sa...

Precis! Caroline Winberg.. Sollentuna brutta som blivit supermodell. Sjukt snygg är hon iaf! Så klart du har "spottat" en kändis ;)

Peter Madison sa...

På min förra resa till New York så satt David Helenius och Renée Nyberg precis framför mig på planet. Kändispoäng på det??

E sa...

Jag vet att du har fullt upp att njuta av din resa. Men sen...om du har tid över... http://esaventyr.blogspot.com/ (Evalinn i ny tappning)

Miss Upsey Daisy sa...

Lisa- tusen tack. Jag ville forst kalla henne for Cahtrine och fick inga traffar.

Lirre- tack. Om det var hon. Inte helt hundra men jag tror det.

Peter- klart du far poang. Du far for bada tva. Bra va!

E- ska kolla upp!