fredag 20 juni 2008

Billdal.


Här är jag om några timmar. Maybe sol maybe not? Glad midsommar!

10 kommentarer:

karro sa...

ser jättehärligt ut! glad midsommar!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Glad midsommar du med!

Peter Madison sa...

Åhå...glad midsommar på dig med.

Kram kram

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- Dito! Hoppas du och M får en fin midsommar. Er första!

maria sa...

men ah, vad fint, billdal ær ju ett underbart stalle!sæger som föreganende talare; glad midsommar!

Sincerely Johanna sa...

Halloj nu är jag hemma igen som du vet. Har du en mail jag kan skicka till hitta ingen här. Om du går in på min blogg hittar du en som du kan maila till.

Linda K sa...

sol hoppas vi! glad midsommar :D

j sa...

hoppas att du fått massor av solsken och haft en jättefin midsommar!

loathing sa...

fan va härligt. brygga solnedgång bärs najs najs.

Miss Upsey Daisy sa...

SAPGD- Hoppas Island är bra. Hur länge stannar du?

Johanna- Har skrivit mail på din sida.

LindaK- Hoppas du hade det bra. Inget regn hos mig.

Josefin- Inget regn. Hoppas du hade det bra.

Loathing- Mmm. Öl tillhör midsommar.