onsdag 25 juni 2008

...

Även om man är 181 cm kan man vara otroligt liten.

9 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Men hjärtat vad har hänt nu då?

karro sa...

det känns som du behöver en stor kram! KRAM!

Spader Madame sa...

ÅÅÅÅHHH! Kram till min söta lilla vän!

Tesa sa...

Kram lilla du.

C. Meow sa...

Ibland så känns det så, men det är storleken på hjärtat som räknas. Och ditt verkar vara stort, även om det kanske inte alltid känns så. Kramar från mig orh pussar från Conrad

Tess sa...

Du är världens bästa Miss UD. Du är unik.

Det får du aldrig glömma bort!!!

Jo sa...

Håller med Tess. Du är ju Wonder woman! Stor kram!!

loathing sa...

ja kanske det. jag vet inte hur det är att vara 181 för jag är 168...jag känner mej jävligt lång ibland.

dddd sa...

Du vet väl?
Ja, det gör du.
Kramar.