onsdag 18 juni 2008

Mindre Munter

HelveteHelveteHelveteHelveteHelveteHelveteHelveteHelvete

8 kommentarer:

Turtlan sa...

Nu säger jag PORTUGAL!

Dreggel....

Camilla sa...

jag säger holland. dom har varit grymma, so far...

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Såklart Portugal. Varför Portugal förresten?

Camilla- Holland. Varför inte? Jag är flexibel numera.

Turtlan sa...

Kolla hos mig..... Portugalsvar där!

Unknown sa...

Spontant när jag tjuvrökte i fönstret 2 min innan matchslut tänkte jag... Spanien

Så får det bli!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Checkar!

Lg- Spanien. Oh fast de sopade banan med oss.. Hejar gärna på någon vi inte träffat...

*det är inte logiskt jag vet*

Maria - FashionFame sa...

GAAAAH!!! :(

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Just det. Satan i gatan helt enkelt.