onsdag 9 juli 2008

Imorgon.

Bästa vännen. Popcorn en masse. Ska man ha med näsdukar?

9 kommentarer:

stella sweden sa...

Näsdukar? För o kika på sexand..etc?
Nu fattar jag noll!
Kanske för att jag inte haft tiiid o kolla tvn eller ens haft tiiid o blogga eller läsa andras?

Något är mysko med mitt liv...sannerligen...

Polly sa...

Glöm inte vårtfiltret!

Sincerely Johanna sa...

Många näsdukar behövs. Tro mig.

Annie - PD sa...

KUL :D En näsduk lär du behöva! :)

Linda sa...

vad tyckte du?

Spader Madame sa...

Vaddå näsduk? Tårar ska rinna ner på blusen på bio...

Jo sa...

Näsduk kan vara bra att ha :)

Anonym sa...

Den var SÅ bra! Tårarna rann tätt för min del iaf. Ha så roligt. Kram Åsa

Miss Upsey Daisy sa...

Stella- The one and only! Oh la la

Polly- Ska inte glömma alls.

Johanna- Fattar inte att jag inte grät.....??

Annie- Glömde näsduk men behövde inte.

Lirre- Bra. Klassisk.

Spader Madame- Ska de?

Jo- Konstigt.

Åsa- Tack. Vi hörs snart.